Tuesday, 26 February 2013

Pergi Tanpa Alasan

Syahdu tak Tittle kat atas tu, haha bunyi nk gempaq... ni tille lagu jer pn, pape pn layan jer lah.. ENJOY!!


Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku lukiskan cinta di hati tak terbatas lagi

Aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang
Aku luksikan cinta di hati tak terbatas lagi
Cinta yang dulu bersemi kini menjadi masa laluku
Hatiku hancur tiada berkeping bagaikan segelintir debu

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
lyricsalls.blogspot.com
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Kepergianmu tanpa alasan yang pasti
Kau buat hatiku kini lemah tak berdaya
Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega

Semakin hancur hatiku ini tanpamu
Ku tak bisa berdiri tegak dan bernafas lega - See more at: http://lyricsalls.blogspot.com/2011/07/lirik-lagu-eren-pergi-tanpa-alasan.html#sthash.Fg6HFV2N.dpuf


amacam layan kan... takde kene mengena sama ada yang hidup atau yang sudah mati..
bukan setiap masa sesebuah lagu itu melambangkan jiwa..

 saje nak update blog, actually tade bahan.. 
otak tengah lembab gara-gara keje night shift..




4 comments:

  1. okey..ini mmg one of my feveret song..:D

    p/s: muhun hapuskan verification code..:'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa errrkk errrkk? hahaha

      verification code ni mengganggu org yg rabun..O.o

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...