Wednesday 27 March 2013

Birthday Girl

Hye Assalamualaikum & Happy Wednesday !!

Last monday 25 mac ulang tahun Hari Polis yang ke 206, yesterday 26 Mac ehem-ehem Birhday Aku iaitu hari kejyaan yang terbesar mak aku melahirkan aku diduania, dan Inshaallah akan jadi modal insan yang berkualiti, dan hari ni 27 mac adalah hari yang membosankan.. eh nak pesan sikit, sapa yang terasa mahupun terdetik nak bagi hadiah kat aku, masih lagi terbuka.. hehe

Ucapan beribu-ribu terima kasih kepada ibu tercinta kerana telah berjasa melahirkan dan membesarkan anakmu ini  dari sebesar-besar tapak tangan sehingga sekarang lagi besar dari ibu( kehkeh), halalkan makan dan minum anakmu ini, maafkan segala salah dan silap dari terkecil hati sehingga menitisnya air mata..  sesungguhnya sehingga habis sisa hidup aku sebagai anak mu, tak termampu nak membalas besar nya pengorbanan mu ibu.. dan tidak lupa kepada seseorang lelaki yang amat aku kasihi adalah ayah, dah setahun lebih ayah meninggalkan aku, sikit pun aku tak rasa ayah macam dah tak ada, mungkin kau akan cakap aku menolak takdir/ tak menerima kenyataan.. aku tak kesah, yang aku tahu, ayah masih bersama aku, melihat aku.. maafkan anakmu ayah jika terlepas laku, doa untukmu di tiap2 hari-hari ku mengiringi pemergian mu ayah.. Jasa Mu Di Kenang My Hero, My One & Only Ayah..

And Thanks a lot kepada kawan-kawan yang buat suprise 12 malam semalam, n thanks dalam masa tak ada air kat hostel korang boleh mandikan aku dengan tepung, Nice sengat, omey angat... And thanks coz belanja kek comel,aku ingat sampai bila2.. sayang korang kaw-kaw punya, serez tak tipu beb..



thanks a lot kepada Mr Right yang terlambat wish.. seddey but saya faham awak penat berkerja keras for our future, I'm fine with it, jangan lupa saya sudah lah.. saya tunggu awak pada 7 April yaa, ada lagi 
kurang dari dua minggu, sangat excited but terpaksa buat-buat cool.. huhu kang orang cakap saya over pulak. ++ dont forget ! ! saya tunggu hadiah birhday, kalau itu pun awak lupe.. undang-undang akan berkuat kuasa serta merta.. n remember jangan lupa pakai baju PINK ! ! !



(muke tengah menunggu la konon2)

"I LOVE YOU not only for you who are, but for who I am when I AM WITH YOU"







No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...